lumminiscències

Como el mismo título indica: luces intermitentes

COMPRENDRE’NS COM A ÀNIMES/COMPRENDERNOS COMO ALMAS

12814736_10208881670828384_3417422695751613835_n

COMPRENDRE’NS COM A ÀNIMES

Aquesta curta i senzilla frase que Déu ens demana que ens plantegem, duu en ella grans canvis quan l’integrem conscientment en nosaltres. Es una frase per reflexionar-hi al llarc del dia i duu el significat a la profunditat. Cal repetir-la mentalment amb la intenció d’extraure-li la essència.

Què pot passar si em miro a mi mateix com a una ànima? :

  • Davant d’un problema a resoldre.
  • Davant d’un repte.

Com veig el problema o el repte, si entenc que sóc etern?

Com veig la situació que tinc al davant si sé que quan deixi aquest cos, tot es quedarà aquí, i, que el paper que estic desenvolupant en aquest cos s’acabarà al sortir de ell i que començaré un altre paper que serà diferent i en un diferent cos que hauré de tornar a aprendre a usar?

Què pot canviar en mi, si em comprenc com a energia que dóna vida al cos al que entro i que pot ser que sigui masculí o femení la propera vegada?

Si em comprenc com a punt de llum assentat al centre del front d’aquest “vestit vell” que gestiono, si en sóc conscient, puc aprofitar la avantatge que em dóna el fet de saber-ho i relativitzar allunyant-me de les meves pròpies reaccions davant d’allò que no m’agrada que em passi, perquè, en definitiva sóc una ànima.

Quina por li pot fer a una entitat eterna com jo, per exemple, que descobreixi al vidre del cotxe que ha aparcat malament, una multa? No m’haig pas d’espantar, senzillament, ho resoldré sense alterar-me. Potser hauré d’ajustar el meu pressupost.

El fet de comprendre’m com a ànima, em dóna perspectiva de tot allò que passa al meu voltant, hi posa distància; em fa entendre serenament el que s’ha de fer en cada situació sense pertorbar-me, perquè a l’ànima res la pot desestructurar.

L’ànima és poderosa. “Jo, l’ànima dono vida a aquest cos. Sóc l’esser vivent”

____________________________________________________________________

COMPRENDERNOS COMO ALMAS

Esta corta y sencilla frase que Dios nos pide que nos planteamos, lleva en ella grandes cambios cuando lo integramos conscientemente en nosotros. Es una frase para reflexionar al lo largo del día y lleva el significado a la profundidad. Hay que repetirla mentalmente con la intención de extraerle la esencia.

¿Qué puede pasar si me miro a mí mismo como a un alma? :

  • Ante un problema a resolver.
  • Ante un reto.

Como veo el problema o el reto, si entiendo que soy eterno?

Como veo la situación que tengo delante si sé que cuando deje este cuerpo, todo se quedará aquí, y que el papel que estoy desarrollando en este cuerpo se acabará al salir de él y que empezaré otro papel que será diferente y en un diferente cuerpo que tendré que volver a aprender a usar?

¿Qué puede cambiar en mí, si me comprendo como energía que da vida al cuerpo al que entro y que puede que sea masculino o femenino la próxima vez?

Si me comprendo como punto de luz asentado en el centro del frente de este “vestido viejo” que administro, si soy consciente, puedo aprovechar la ventaja que me da el hecho de saberlo y relativizar alejándome de mis propias reacciones ante lo que no me gusta que me pase, porque, en definitiva soy un alma.

¿Qué miedo le puede hacer a una entidad eterna como yo, por ejemplo, que descubra en el cristal del coche que ha aparcado mal, una multa? No debo ni tan solo asustarme, sencillamente, lo resolveré sin alterarme. Quizás tendré que ajustar mi presupuesto.

El hecho de comprenderme como alma, me da perspectiva de todo lo que pasa a mi alrededor, pone distancia; me hace entender serenamente lo que hay que hacer en cada situación sin perturbarme, porque en el alma nada la puede desestructurar. El alma es poderosa.

“Yo, el alma, doy vida a este cuerpo. Soy el ser viviente “

Deixa un comentari

